DM 2011

Som nævnt tidligere deltager 6-7 silkeborgspillere (Peter Kristensen er pt. "udlånt" til Tjele) ved årets danmarksmesterskab, der afholdes i Odense.

Alle deltager i den åbne 7 runders turnering - Peter Poulsen, Peter Kristensen og Johnny Koust Rasmussen i gruppe 2 - Lasse-Emil Petersen, Steen Konradsen, Anders Gad Lauridsen og Oliver Glasscock i gruppe 3.
Hovedparten af tropperne er indlogeret på et vandrerhjem i smukke omgivelser.  Der er dog begrænset tid til at nyde det pragtfulde påskevejr - der arbejdes med brikkerne!

Indtil videre er alle ved godt mod og alle er på tavlen.

Peter Kristensen har lagt godt ud og har 2½/3 - med en sejr over den næsthøjest ratede i gruppen i første runde og med en flot sejr i dag.
Peter Poulsen har 2/3 - efter  at have lagt ud med en "stormesterremis" mod formanden i første runde, efterfulgt af endnu en remis i anden runde og en flot angrebssejr i dag.
Johnny Koust Rasmussen har ligeledes 2/3 - med ovennævnte "stormesterremis", en remis i anden runde og en, noget rodet, sejr i dag.

Humøret er således højt i gruppe 2 spillerne efter dagens runde - 3 point af 3 er absolut godkendt!

Lasse-Emil Petersen har 1½ point efter en sejr i første runde, nederlag mod gruppens højest ratede samt en remis i et interressant spil i dag.
Steen Konradsen har 2 point og var i første runde ude i endnu et internt Silkeborg opgør - der blev dog ikke taget nogen stormesterremis her idet Steen, slog Anders Gad Lauridsen.
Anders Gad Lauridsen har ½ point men der venter forhåbentligt flere point forude.
Oliver Glasscock har ligeledes 2 point - efter et indledende nederlag i første runde vandt Oliver de næste to partier og er nu med i toppen.