Klubmesterskab

Sidste runde i klubmesterskabet blev afviklet i går - Jack Thostrup blev ny klubmester efter en remis mod den forsvarende mester, Peter Poulsen. Med pointdelingen i dette opgør kunne Preben Sonne have sikret sig mesterskabet med en sejr, men satsningen bar ikke frugt og Preben måtte med et nederlag til David Glasscock nøjes med andenpræmien.

Kim Kristensen blev en sikker vinder af basis 1 - med 1½ point forspring ned til nr. 2. Andenpladsen tilfaldt Carsten Mogensen der har en bedre korrektion end Benny Danielsen.

Også basis 2 blev vundet med 1½ points forspring. Steen Konradsen fik 6½ point og vandt også i sidste runde. Søren Svendsen fik med en flot slutspsurt andenpladsen med 5 point.
3. præmien gik til Erik Henning Rasmussen på en bedre korrektion end Lasse-Emil Petersen - begge fik 4½ point.