Klubmesterskabet afgjort

Sidste runde i klubmesterskabet blev spillet i går og hermed blev vinderne i de enkelte grupper fundet.

I Mestergruppen fortsatte Morten Kjær Poulsen stilen og vandt suverænt med 6½ af 7 og er dermed ny klubmester.
Eneste point tilsæt var mod nr. 2, Jesper Andresen.

I basis 1 vandt Kim Kristensen i sikker stil mens Stig Holten blev nr. 2 på bedre korrektion end Steen Konradsen.

I basis 2 var der tæt opløb. Tommy Andersen sikrede sig med en remis i sidste runde 1. pladsen mens Tim Halvorsen med en 2. plads viste at han ikke har glemt at flytte brikkerne!

I basis 3 færdiggjorde Jesper Ulsig "plankeværket" og blev overlegen vinder med 7 af 7! Imponerende debut!
Iver Liin tog 2. pladsen mens John Christopher Højstrup Christensen kom ind i præmierækken på 3. pladsen.

Tillykke til præmietagerne og tak til alle for endnu en fin turnering.

Om 3 uger stiller klubmesteren op til simultan - alle er velkomne til at prøve kræfter med mesteren!

Om 14 dage er der generalforsamling - hvis man tilmelder sig på forhånd er der smørebrød!