Sommer, Sommer & Sommer

I torsdags spillede vi 4 runde i Sommerskak. Morten Kjær Poulsen fik en god makker - sig selv - og vandt runden. Dermed kom han også op på siden af Peter Poulsen i den samlede stilling.

I lørdags spillede gruppe 4 i Torveskak. Her vandt Per Knudsen med maksimumpoint - hermed blev alle indledende grupper vundet med 3 af 3!
I finalen deltager David Glasscock, Jesper Andresen, Lasse-Emil Petersen og Per Knudsen. Datoen for finalen er ikke fastlagt endnu - finaledeltagerne skal jo gerne kunne deltage!

På torsdag er 1. sal i Lunden under renovering - derfor spiller vi på Medborgerhuset (Bindslevs Plads 5). Bemærk at pladsen er gravet op - hvis man ankommer i bil kan det derfor anbefales at holde ved Drewsensvej (f.eks. ved pølsevognen) da der er et begrænset antal parkeringspladser tilbage ved Medborgerhuset.

Det bliver så også sidste klubaften i denne sæson - vi fortsætter med Sommerskak d. 11. august.