Klubmesterskabet afgjort

Sidste runde i klubmesterskabet blev spillet i går. Ny klubmester blev Peter Poulsen der vandt topopgøret mod Lars Bøgedal. David Glasscock tog 2. præmien på bedst korrektion.

Også i basis 2 skulle der korrektionsberegning til og her var det Kim Kristensen der tog førstepræmien foran Peter Sehested efter at sidste rundes topopgør endte remis.

I basis 3 var der efter frafald kun 6 spillere - af disse var Søren Westergård skarpest og han vandt med maksimumpoint. Torben Gregersen tog sig af andenpladsen.

I basis 3 havde Jørn Andreasen en serie med 5 sejre i træk og det var nok til at indbringe 1. præmien selvom sejrsrækken blev brudt med en remis i sidste runde.
Nikolaj Aggerbeck-Lauritzen fik selv med et nederlag i sidste runde 2. præmie på bedre korrektion end Tim Halvorsen.

På mandag er der træningsaften - alle er velkomne. Vi starter kl. 19:00. Husk også generalforsamlingen næste torsdag - vi starter kl. 19:30 (og husk at melde din ankomst senest mandag til formanden hvis du vi have smørebrød!)