Bymesterskabet afgjort

Bymesterskabet fandt i går sin afgørelse efter 7. hårdt kæmpede runder.

I mestergruppen var der spænding til det sidste parti i turneringen. Med remis i partiet mellem Peter Poulsen og David blev førstepladsen delt mellem John og Peter.
John havde dog en marginal bedre korrektion og er dermed ny Bymester!

Basis 1 blev sikkert vundet af Lars Bøgedal da han fik lov at sætte mat i et stærkt angreb. Rajee fulgte fint med og tog andenpladsen med 5 point.

I basis 2 var der trængsel om topplaceringerne. Hele 4 spillere delte 1. pladsen med 4½ point. Albert, Henrik, Paul og Martin kunne dermed alle kalde sig gruppevinder!

I basis 3 fik Jørn endnu en sejr til samlingen og dermed en suveræn 1. plads med 6½ point. Med en sejr i sidste runde kom Ole Boye-Hansen ind på 2. pladsen med 5 point.

I næste uge er der holdskak - 2. og 3. holdet spiller på hjemmebane mod henholdsvis Nordre 2 og Viby 2 mens 4. holdet mandag drager udenbys for at møde VRS 3.

Den 1. december er der indledende runder i pokalturneringen. Tilmelding sker ved at møde op inden starten kl. 19:30.