Julehurtigturnering

I går afviklede Silkeborg Skakklub traditionen tro en julehurtigturnering.

Der var i alt 71 deltagere. Alle resultater kan ses her: Mester Basis1 Basis2 Basis3

Mesterklassen (24 deltagere) blev vundet af ratingfavoritten Nicolai Vesterbæk Pedersen med 6½ point foran Niels Jørgen Fries Nielsen med 6 point.
Præmien til bedst placerede under 2200 gik til Niels Danstrup mens præmierne til bedst placerede under 2050 gik til Leif Møller og Arne Øland.

Basis 1 (7 deltagere) blev vundet af Steen Farup Christensen foran Mikkel Nørgaard.

I basis 2 (17 deltagere) var Leif Hamborg helt suveræn og vandt med maksimumpoint!
Nr. 2 Egon Rysgaard Madsen, nr. 3 Thea Nicolajsen, nr. 4 Morten Lyck Hansen og nr. 5 Søren Ottesen.

Basis 3 (23 deltagere) blev vundet af Joen Lesner med 6 point, foran Lasse-Emil Petersen og Jørgen Overgaard.
Præmierne til bedst placerede under 1300 gik til Kasper Skaarup, Kurt Nielsen og Anders Gad Lauridsen.

Tillykke til alle præmietagerne, tak til alle (både hjælpere og spillere) for endnu et fornøjeligt julestævne.
Vi håber at se alle igen til næste år!

Arne Øland har været så venlig at tage nogle billeder fra stævnet:

Internt Silkeborgopgør mellem Per Knudsen og Peter Haarup Topopgør mellem Nicolai V. Pedersen og Niels Jørgen Fries Nielsen.