Bymesterskab

I går blev sidste runde af bymesterskabet afviklet.

Preben Sonne genvandt bymesterpokalen med 6 point af 7. Af det slagne felt delte Peter Poulsen og Johnny Koust Rasmussen 2. pladsen hver med 5 point.

Basis 1 blev vundet på suveræn vis af Ove Jelling der fik 6 point af 7 og gik ubesejret gennem turneringen. Ole Pedersen forblev også ubesejret og tog 2. pladsen med 5 point.

Basis 2 blev ligeledes suverænt vundet af Steen Konradsen der fik 6½ point af 7. På trods af nederlag i sidste runde fik Kurt Nielsen 2. pladsen med 5½ point mens Mogens Jensen tog 3. pladsen med 5 point.

På søndag spiller 1. holdet hjemmekamp mod Esberg - tilskuere er velkomne (der spilles til en afveksling i stueetagen - nærmere bestemt sal 3).

På mandag er det igen første mandag i måneden og dermed er der "social aften" fra kl. 19:00.

Næste torsdag er der indledende runder i pokalturneringen - tilmeldingen er åben til og med onsdag!