Bymesterskab

I går var det tid for sidste runde i årets bymesterskab.

I basis 1 blev Peter Poulsen bymester med 6 point. Der var tæt opløb om andenpladsen som blev delt af Kim Kristensen, Niels Jørgen Jakobsen og David Glasscock.

I basis 2 var der ligeledes hård kamp om placeringerne. Kurt Nielsen, Ove Jelling og Lasse-Emil Petersen delte således førstepladsen, hver med 5½ point.

Mogens Jensen blev bedst placerede under 1300 i rating med 4 point mens Erik Kristensen, Iver Liin og Karl Nielsen delte 2. præmien under 1300 i rating (3 point).

Næste torsdag spilles indledende runde i pokalturneringen - der er stadig mulighed for at tilmelde sig (tlf. 51 56 10 61 eller Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. ).