DM i skak

DM i Skak i Svendborg afsluttedes i går. I alt 8 spillere fra Silkeborg Skakklub deltog - Lasse-Emil og Poul-Erik var med i Dm i lyn, mens resten deltog i en koordineret turnering. Og der var flere fine resultater!

Peter Kristensen (G7 gruppe 1) fik ratingpræmie og med 4 point af 7 mod stærk modstand også en pæn ratingfremgang.

Peter Poulsen (G7 gruppe 1) bidrog i allerhøjeste grad til underholdningen med skarpt spil men desværre blev det kun til 1 point.

Davdid Glasscock (G7 gruppe 2) fik efter en lidt haltende start et stærkt comeback og endte på en placering omkring sin seedning.

Formanden (G7 gruppe 2) kunne efter en rodet/heldig sejr i sidste runde sætte nogle få ratingpoint ind på kontoen med en placering midt i feltet.

Anders Gad Lauridsen (G7 gruppe 3) levede til fulde op til favoritværdigheden i gruppen og vandt ganske suverænt med 6½ af 7, hvilket også gav 90 ratingpoint.

Steen Konradsen (G5, 2. forløb gruppe 2) havde både op og nedture undervejs med grove fejl (fra begge sider) - slutresultatet gav dog lidt ratingfremgang.

Alt i alt et godt arrangeret DM med fine forhold i Svendborg. Selv vejret blev godt i løbet af ugen!