Klubmesterskab

Næste torsdag spilles sidste runde i årets klubmesterskab og hermed bliver det også afgjort hvem der vinder de 3 grupper.

I mestergruppen er der hård kamp om titlen som klubmester. Lars Bøgedal og David Glasscock fører med 4½ point med bymester Peter Kristensen i hælene med 4 point.
I sidste runde mødes Peter og David mens Lars møder Peter Poulsen så intet er afgjort.

Basis 1 er præget af 2 udtrædelser fra turneringen. Det skal dog ikke tage æren fra Søren Westergaard der har sikret sig sejren allerede inden sidste runde.

I basis 2 blev topopgøret spillet forud i torsdags og Mogens Jensen fører derfor pt. med 5 point af 7. Samme pointtal kan både Nils Tjellden og Knud Mogens Jakobsen opnå, men det kræver en sejr i sidste runde.